tisdag 6 oktober 2009

Tisdag

Igår vaknar atrax efter 8 av att johanna2 säger att vi börjar kolckan 9 pågrud utav ändringar i schemat, what?? Då ska vi lägga till att jag har över 10mil till skolan.. shit jag flygger up i sängen och kollar när första tåg går från emmaboda det vill säga 9.40. eftersom jag har 4mil att köra till stationen så måste jag ge mig av vid 9, alltså mindre än en timme att göra sig klar! Blev en raggar dusch(det vill säga lite deo) och sen se glad ut.. Sen på med kläder fixa till håret någorlunda och bre mina mackor och sen gasa mot emmaboda.. När jag kommer fram till växjö så ser jag hur bussen precis ska köra mot campus och jag börjar springa(nu ska vi komma till att det max kan vara 800meter från tåget till bussen och när jag kommer fram är jag helt slut) sätter mig på ett säte och hör hur hårt jag andas, detta kommer inte bli en bra dag...
Jag är i klassrummet 10.30 när vi började lektionen 9.15 inte så dåligt jobbat ändå.. Menmen det var fler som hade missat lektionen för när jag kom var vi 6 stycken från klassen.. haha vilken dag!!
Idag har jag inte gjort allt för mycket, ska börja med läxan nu och jobba intensivt med den i par timmar nu..
Vi hörs ikväll!!


Så här ser jag ut idag, fortfarande morgon rufs, det är härligt med såna dagar med tanke på att klockan är snart 12!

2 kommentarer:

  1. vad fin du är i håret:) Passar dig jätte bra! vilka färger har du färgat med? är du mörkare i underhåret nu än innan? föresten rosetterna var jättesöta och passar dig. =) Ha det fint! /Anna

    SvaraRadera
  2. Därför man ska bo i Växjö ;D

    SvaraRadera