onsdag 28 oktober 2009

Förlåt! jag borde kanske lägga ner min blogg eftersom jag har varit sjukt dålig på att uppdatera här? hmm nu har det hänt massor i mitt liv. På Söndag för jag nyckel till en lägenhet som jag köpt i emmaboda så på fredag nästa vecka kommer hela mitt bohag att flytta till småland:) Det känns underbart en etta på 43kvm, helt ny renoverad,underbart<3

Så i måndags gav min bil upp och kamremen gick av nu har jag inhandlat en ny bil(mina pengar är nästan slut nu..) Menmen det kommer bättre tider..

Denna veckan har vi hemtenta och det går skit för mig, har knappt fått ihop en sida av 9 så det är lite att jobba på.. Längtar tebax till när jag bara jobbade och det inte spelade någon roll om man var trött och på dåligt humör man tog sig igenom 8timmar på jobbet ändå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar