torsdag 14 april 2011

Gravid hemmafru ;)



Nu har jag varit hemma ifrån jobbet i 3 dagar om räknar med idag och det känns väldigt skönt.. Är ju gravid i V32+2 idag och det börjar närma sig ankomst för bebis..


Trodde jag skulle vara sjukt nervös men jag känner mig faktiskt rätt lugn.. Bebis måste ju ut på något sätt som min mamma så fint sa..


Var på modehuset igår och fyndade kalsonger och badbyxor till Anton och Johan fick sig en jacka från hm. När jag kom hem med mina inköp insåg jag att jag inte köpt något till mig. Inte för att jag behöver något speciellt men det brukar ju alltid bli något.. Så idag när jag gick bort till Ica för att köpa grädde köpte jag mig även en gravid tidning som jag legat i sängen och vilat ögonen i en stund nu..


På tal om grädden blir det stekt falukorv och stuvade makaroner idag och kladdmuffins med grädde på.. Jag som tidigare inte tyckte om grädde har ändrat mig och kan helt plötsligt bli sugen på tårta med massa grädde.. (måste ha något med bebis att göra)


Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar