onsdag 15 december 2010

Onsdag 15/12

Nu är det sjukt längesedan jag skrev här men minns det som igår.. det var ju när jag skrev som mest som jag träffade Johan som jag nu är förlovad med.. Känns underbart.. Vi bor tillsammans i en trea i Kalmar och jag jobbar 90% på mcdonalds i Kalmar vilket jag trivs bra med.. Visst saknar jag Karlskrona och framförallt min underbara syster men de är inte mer än 10mil emellan oss..

Nu är det snart jul och alla julklappar är färdig handlade vilket är otroligt skönt.. hatar att springa runt de sista dagarna bara för att jag måste hitta något..

Undrar om det är någon som fortfarande läser min blogg eller läser och läser är inne och tittar??

1 kommentar:

  1. Jag har varit inne här och kikat då och då! =) Kanske inte så mycket på sistone.. men innan! Ha det fint! /Anna

    SvaraRadera