fredag 20 november 2009

tebax

hmm först tänkte jag skriva, förlåt att jag har varit dålig på att skriva "jag har inte haft tid"
men jag är själv så trött när folk säger att de inte har tid så jag säger att jag är lat och har förtillfället tappat lusten.. men nu är jag tebax och känner att det ska bli riktigt kul att få skriva ner mina tankar och tokigheter igen:)

Numera bor jag i en liten, hmm nej i en stor etta i Emmaboda, för er som funderar på vad jag gör i emmaboda kan jag säga att jag har köpt mig en etta här och pendlar till växjö på vardagarna och Karlskrona på helgerna och jag trivs sjukt bra:) hade tänkt tat lite bilder ikväll men min kamera var tyvärr inte laddad så det får bli på söndag istället.. jobbar 11-23 imon..

Vi får uppdatera lite om skolan oxå:S Det går rätt okej, men jag måste erkänna att jag längtar tebax till jobbet... men skulle allt gå snett så har johanna, jag och Ullared en lösning;)

Måste berätta om en sjukt snygg kille på city cross, stavas det så? iallfall han var vi brödet i växjö och min blick var fast på honom så det hela slutade med att man krockar med tant som hade stormfranskan i högsta hug;) Någon som vet något om denna snygga man?
Dagen efter i skolan fick vi lära oss ett raggningknep, men jag tror jag ska testa det på piraten imon kväll så för ni höra hela historien om detta lilla knep senare;)

Ha det bäst(ni som ännu inte gett upp hoppet om mig)
puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar