måndag 30 november 2009

Måndag

Fy när man funderar på hur veckorna bara rinner iväg och på vad man gör i veckorna får iallafall jag magknip... känns som det ända jag göra är jobba, kör bil, pluggar, städar, lagar mat, ute och går..
hmm det kanske inte låter som "bara" men det hade varit kul att göra något roligt, är ju ledig nästa helg. Då ska jag baka lussekatter iallafall för då ändrar jag ju hmm, inte på något av det som står på den vanliga veckolistan.. Nej jag måste faktiskt komma på något roligt att hitta på...

Jo jag måste ju berätta om mannen med "DET", haha.. Det är en man i 30-35års åldern som är lite konstig/seg och viskar som brukar handla på donken. Denna man har jag börjat prata med mig och berömma mig, vilket är jätte konstigt.. Annars säger han inte två ord för mycket..

sen en sak till i fredags när jag kollade på idol satt jag i mini shorts(förlåt jag har mina kvar fast de är sjukt moderna, de är ju så sköna) och ett linne och håret i knut på huvudet.
PLINGPLING...............PLINGPLING
jag hinner tänka att det kanske brinner och öppnar dörren och där står en kille, partyklädd..
Han frågar efter Mattias(som bodde i min lägenhet förut)
Jag kände mig så dum i mina minishorts, haha..

Nu har jag lite saker som sk fixas, hoppas på att hinna färga mitt hår ikväll oxå och isåfall kommer kort:)
ha det fint!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar