torsdag 21 januari 2010

måste skriva av mig...

Nu är allt som ett litet eller nja stort kaos för Fanny Bengtsson. Jag har valt att ta studieuppehåll då jag har valt fel inriktning som lärare och det är helt omöjligt att byta(tydligen).. Jag fattar inte hur svårt vissa saker kan vara och hur vissa männskor kan få sina jobb...

Så nu var vi tebax ett halv år i tiden eller nja inte ens det då hade jag ju mitt heltids jobb på donken nu har jag inte mycket att fördriva min tid på.. Någon som har någon ide på jobb eller hört någon som söker folk? Annars får jag väll måla om mitt kök eller något... De som känner mig vet att jag inte kommer klara av att jobba några timmar i veckan som det kommer bli nu..
fyfy detta var inget roligt inlägg att börja med efter ett "litet" uppehåll härifrån men så blir det ibland...

2 kommentarer:

  1. finns för dig om du behöver prata av dig gums!

    SvaraRadera
  2. Du vet att jag finns vid din sida...i ur och skur... Kanske låter enkelt att bara säga att allt kommer att lösa sig, Men är övertygad att en lösning kommer,,, Och som någon en gång sa "Det kanske finns en mening med allt?!" ...Ses snart mitt allt min älskling.....Din Johan

    SvaraRadera